Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
Consultingiem zajmujemy się od ponad 20 lat. Zrealizowaliśmy już kilkaset projektów consultingowych z bardzo wielu branż od FMCG po branżę zbrojeniową. Potrafimy słuchać, wyciągać wnioski i przewidywać.
Prawdą jest, że mądrość przychodzi z wiekiem i doświadczeniem. Nauczyliśmy się, że jest kilka kluczowych czynników dla powodzenia projektów doradczych i bez nich nie ma sensu zapraszać do współpracy firmy consultingowej.
1
Dobrze przemyśl czego dokładnie oczekujesz po pracy firmy konsultingowej. Opisz to jak najbardziej konkretnie. My uczciwie powiemy Ci, czy jesteśmy w stanie pomóc, czy też nie.
2
Wierzymy, że projekt powiedzie się wtedy, gdy zbudujemy partnerskie relacje i będziemy pracowali warsztatowo z naszym Klientem. W przeciwnym wypadku powstanie tylko poradnik z dobrymi radami do postawienia na półkę.
3
Konsultanci nie zarządzają firmą i nie podejmują decyzji. To co my wnosimy do firmy to obserwacje, których Decydenci mogą nie dostrzegać i rozwiązania bazujące na naszym doświadczeniu.
Strategie rozwoju dla nowych marek i produktów.
Analizujemy rynki lub ich pewne obszary, pomagamy spojrzeć chłodnym okiem na nowy produkt lub usługę, pokazujemy Właścicielom nową perspektywę. Pracujemy zarówno z młodymi firmami jak i dużymi podmiotami. Pomagamy kreować atrakcyjne dla odbiorców marki, tworzymy action plany i budżety. Dzięki współpracy z nami zmniejszasz ryzyko swojej inwestycji.
Strategie one step ahead.
Rozwiązania dedykowane dla firm, które prosperują bardzo dobrze ale… ich Właściciele lub zarządzający czują, że wzrost mógłby być bardziej dynamiczny lub dostrzegają spowolnienie dynamiki wzrostu. Świadomi managerowie wyczuwają takie momenty i wiedzą, że warto przemyśleć założenia strategiczne, spróbować poszukać nowych kierunków rozwoju lub pomyśleć o dywersyfikacji.
Strategie digitalizacji przedsiębiorstw.
Rozumiemy je zarówno jako prowadzenie aktywnej sprzedaży online jak i usprawnienie działania firmy poprzez zastosowanie systemów klasy ERP, CRM, wsparcie aplikacjami do pracy zdalnej (typu Monday) lub przejście do chmury. Czy eCommerce można zastosować w każdym biznesie? Prawdopodobnie to nieuchronne. Trzeba tylko znaleźć odpowiedni moment i sposób. Dla części firm idealnymi rozwiązaniami będą platformy B2B optymalizujące i automatyzujące sprzedaż pomiędzy partnerami biznesowymi. Dla innych bardziej lub mniej zaawansowane platformy eCommerce B2C. Doradzamy jak wybrać najlepsze rozwiązania i jak skutecznie je wprowadzić w życie.
Outsourcing marketingowy to usługa, w ramach której zlecisz nam wszystkie działania związane z marketingiem. Zajmiemy się działaniami promocyjnymi Twojej firmy - od plakatów po portale społecznościowe, na których możesz przyciągnąć największą ilość klientów. Zadbamy o to, by przez kompleksowość wszystkich działań stworzyć spójny wizerunek Twojej firmy.
Strategie ekspansji międzynarodowej.
Bazujemy na doświadczeniu managerów, którzy z sukcesami prowadzili sprzedaż na rynkach zagranicznych. Analizujemy rynki, rekomendujemy jaki model wejścia na dany rynek wybrać, dokonujemy weryfikacji asortymentu i doradzamy jak przygotować produkty / usługi do wejścia na rynki zagraniczne. Dzielimy się wiedzą i pomagamy eksportować.
By zadbać o spójną identyfikację swojej marki, warto stworzyć brand guide określany inaczej jako brand book. W jakim celu? Brand book to wytyczne dotyczące budowy poszczególnych sygnałów marki, na przykład:
Po przygotowaniu branding guide będziesz miał pewność, że pracujący dla Ciebie podwykonawcy umieszczą na przygotowanych materiałach logo o odpowiednim wyglądzie. Brand book marketing pozwala określić, w jaki sposób można modyfikować znaki wizualne Twojej firmy. Dotyczy to również sposobów fotografowania produktów i akcentowania elementów charakterystycznych dla marki.
Wg nas to po prostu moda. Dwadzieścia lat temu bogiem marketingu był Kotler, dziesięć lat temu wszyscy mówili o Disruption Live, dzisiaj na topie jest Design Thinking. Uważamy, że narzędzia należy dopasować do typu biznesu. W niektórych biznesach Design Thinking będzie idealny, w innych sprawdzą się zdecydowanie inne metody.
Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3
+48 722 030 040
Poznań
ul. Zwierzyniecka 3
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Show Service
NIP: 779 234 85 08
KRS: 0000320792
REGON: 300995143
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań