Wróć do strony głównej

Invimed

rebranding marki medycznej

Przebieg leczenia kreatywnego

Odświeżenie wizerunku marki i stworzenie spójnego systemu komunikacji oraz strategii marki.

 

wizualizacja

Lifting logotypu

Delikatna modyfikacja formy typograficznej. Poprawa proporcji znaku (nazwa i symbolika pozostały niezmienione). Forma opisowa została przeniesiona poza logotyp. Forma opisowa stanowi jasne wyjaśnienie profilu działania marki.

Opis pojawiający się pod poprzednim znakiem <Europejskie Kliniki Macierzyństwa> został zastąpiony przez formę <Kliniki Leczenia Niepłodności>, która wprost komunikuje przedmiot działania.

fonty

Corporate Book

Stworzyliśmy Corporate Book określając jasno zasady identyfikacji wizualnej marki.

Piktogramy

Przygotowaliśmy zestaw przejrzystych ikon wykorzystywanych w komunikacji z Pacjentem.

 

piktogramy

Projekt KV

Zdjęcia wizerunkowe wzbudzają emocje i wzruszenie u odbiorców - pokazujemy elementy ludzkiego ciała (rodziców i dzieci). Nie pokazujemy twarzy - budując poczucie zachowania prywatności.

 

karty

Rezultat odbytej kuracji

Zwieńczenie prac nad projektem to wdrożenie spójnego, ujednoliconego systemu identyfikacji wizualnej dla sieci Klinik w całej Polsce.

 

imac
deco
facebook icon