Generic selectors
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Rentis

Launch sieci wypożyczalni samochodów

Zadanie

Opracowanie spójnego systemu identyfikacji wizualnej dla sieci wypożyczalni samochodów planującej ekspansję na rynki zagraniczne. Stworzenie nowego logotypu, projektu KeyVisuala, materiałów użytkowych, promocyjnych, elementów oznakowania placówek  na lotniskach oraz spójnych standardów obowiązujących dla marki Rentis.

Key Visual

Budując znak graficzny chcieliśmy w nim pomieścić kilka informacji: skojarzenie  z wypożyczaniem (odbieraniem i oddawaniem),
a wpisana w okrąg strzałka nawiązuje do samochodowego prędkościomierza.  „Smart way to rent a car” to mocny, prosty przekaz – wypożycz samochód mądrze i oszczędnie.

W warstwie wizualnej / zdjęciowej chcieliśmy pokazać różne sytuacje związane z podróżowaniem samochodem oraz pozytywne emocje z tym związane. Z kolei w warstwie słownej zestawiliśmy 3 kluczowe cechy SIMPLY, SAFELY, FOR LESS.

SIMPLY, czyli prościej – maksymalnie upraszczamy naszą ofertę i procedury.
SAFELY, czyli bezpieczniej – staramy się zapewnić spokój podróżującym w naszych samochodach, chcemy aby nasi Klienci byli i czuli się bezpiecznie.
FOR LESS, czyli taniej – oferujemy najwyższe standardy pojazdów i usług, a jednocześnie jesteśmy tańsi od za granicznych firm.

Materiały promocyjne

Chcąc przyciągnąć uwagę jak największej liczby potencjalnych Klientów stworzyliśmy pakiet odpowiednio przygotowanych, spójnych i dostosowanych do wymogów oddziałów Rentis materiałów użytkowych i promocyjnych. M.in. zaprojektowaliśmy ulotki, wszystkie elementy informacyjne związane z wypożyczeniem samochodu (np. ulotka zawieszka, etui dowodu rejestracyjnego, ulotka „pierwszej pomocy”), materiały promocyjne typu bannery i billboardy.

Oznakowanie punktów

Opracowaliśmy komplet materiałów związanych z identyfikacją sieci punktów (stroje Pracowników, oznakowanie zewnętrzne typu flagi, totemy, plafony, semafory oraz wewnętrzne plakaty, projekty wnętrz biur). Nasze prace obejmowały zarówno punkty w Polsce jak i zagranicą.

Strona www i social media

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy stronę www z systemem wielokryterialnym rezerwacji samochodów. System umożliwiał odbieranie i oddawanie samochodów w różnych miejscach Polski (ponad 88 na tamten czas). Zintegrowany był z wielowalutowym systemem płatności oraz systemami bookingowymi. Również  zakresie naszych kompetencji było  przygotowanie strategii dla social media oraz wdrożenie jej w życie.

Skontaktuj się z nami

60-813 Poznań

Wyślij zapytanie

Załącz brief

(Załączenie briefu nie jest obowiązkowe.)