Wróć do strony głównej

SGB Leasing

rebranding marki finansowej

Zakres inwestycji

Nasze zadanie to wykonanie unikalnej identyfikacji wizualnej marki, przy zachowaniu jej dotychczasowych osiągnięć i z uwzględnieniem wymagań całej Spółdzielczej Grupy Bankowej. Opracowanie strategii komunikacji marki.

Lifting logotypu

Nazwa marki została skrócona z  SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa – leasing do SGB Leasing. Logotyp zbudowany został w oparciu o konstrukcję znaków w Spółdzielczej Grupie Bankowej dla ujednolicenia komunikacji.

Projekt KV

Motyw przewodni - nawiązanie do wzrostu i natury poprzez wykorzystanie charakterystycznego układu ziaren w kł­osie zboża lub żyłek liścia. Jest to odwołanie do pozytywnych skojarzeń z plonami i budzącą się do życia przyrodą.

Projekty materiałów użytkowych i promocyjnych

Charakterystyczna forma graficzna wykorzystana została do projektowania spójnych materiałów użytkowych i promocyjnych marki.

EFEKT REALIZACJI

Stworzenie unikalnej identyfikacji wizualnej marki, wyróżniającej firmę na tle konkurencji.

facebook icon