Wróć do strony głównej
rebrand award

Wyższa Szkoła Logistyki

rebranding marki edukacyjnej

Planowanie zadania

Władze WSL pragnęły utrzymać liczbę studentów oraz pozyskać nowych w przyszłości. Dlatego należało stworzyć nowy, wyróżniający się i pojemny system identyfikacji wizualnej uczelni, która oferuje praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności.

wizualizacja

Lifting logotypu

Claim został przedstawiony w formie stylizacji typograficznej funkcjonującej na większości materiałów użytkowych jako odrębny element graficzny. Dzięki temu powiększeniu silnie komunikowane są prestiż i znaczenie uczelni.

Budowa znaku

Trójkąt zaczerpnięty z sygnetu WSL funkcjonuje jako stały, charakterystyczny element layoutu.

Na bazie trójkąta z sygnetu budowane są symbole graficzne - logotypy submarek. Sam sygnet (bez formy typograficznej logotypu) może być wykorzystywany dla symbolicznej identyfikacji materiałów WSL – na przykład jako „stempel” na karcie okolicznościowej.

Corporate Book

Stworzyliśmy Corporate Book określając jasno zasady 
identyfikacji wizualnej marki.

wizualizacja

Projekt KV

Motywem przewodnim komunikacji marki jest droga. Droga rozumiana jako symbol dążenia do celu, zmierzania w pożądane miejsce, jednocześnie bezpośrednio kojarząca się transportem, logistyką, szukaniem optymalnej trasy, przemierzaniem odległości.

wizualizacja

Projekty materiałów użytkowych i promocyjnych

Charakterystyczną cechą elementów użytkowych i promocyjnych jest stały układ graficzny logotypu i niezbędnych danych. Dzięki temu uzyskaliśmy efekt spójności i przejrzystości wszystkich materiałów.

linia wizualizacja
linia wizualizacja

Gospodarowanie zasobami

infografika
facebook icon