„Profit for your brand”- jak działa agencja reklamowa FBD krok po kroku.
Wróć do strony głównej

Profit for your brand”. To jasno określona wartość jaką zapewnia agencja reklamowa Fresh Brand Design swoim klientom. Każdy kto podejmie współpracę z pochodzącym z Poznania FBD i zdecyduje się powierzyć w ich ręce swój branding, może liczyć na kompleksowe i profesjonalne podejście do zlecenia.

Praca nad projektem to szczególny proces, który agencja reklamowa FBD przyjęła jako standard swojej działalności. Cykl działań składa się z kilku etapów. Wszystko zaczyna się od otrzymanego briefu. To dokument porządkujący oczekiwania klienta. To ziarenko, z którego kiełkują pędy dalszego procesu realizacji. Wnikliwie przeanalizowane życzenia klienta określają kierunki dalszych działań.

Po zapoznaniu się ze zleconym zadaniem, budowany jest zespół składający się z pracowników agencji reklamowej. W jego skład wchodzą: account - osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem – graphic designer, strateg i copywriter. Trzecim etapem jest - rebriefing, czyli kolejna analiza briefu. Wszystkie pomysły, koncepcje wykonania zlecenia referowane są na spotkaniach z klientem. Następnie dokonywana jest analiza, która obejmuje badanie rynku TGI, badanie konsumenta oraz źródła wzrostu. Badanie TGI - Target Grop Index pozwala pozycjonować istniejącą markę, określać zachowania jej konsumentów, typ użytkownika i rodzaj konsumpcji. Badanie konsumenta – to określanie preferencji oraz profilu odbiorcy i wzorców konsumpcji. Badanie źródła wzrostu - to szacowanie wzrostu udziału w rynku, pozwala ono na jasne określenie planu wprowadzenia marki lub produktu na rynek.

Kolejną ważną gałęzią drzewa realizacji pracy agencji reklamowej jest - strategia. Podczas analizy strategicznej określa się niezbędne kroki prowadzące do wykonania zlecenia oraz rozpisuje się poszczególne działania. Następne stadium prac to rozwiązania kreatywne. Praca kreatywna wykonywana jest przez graphic designerów i copywriterów, powstają projekty i przekaz tekstowy. Na podstawie przygotowanych materiałów tworzona jest prezentacja dla klienta, która zawiera projekty graficzne, opis koncepcji oraz budżet. Ostatnim etapem procesu jest - wdrożenie - po akceptacji budżetu i projektów graficznych następuje proces produkcji materiałów.

Kompleksowe, konsekwentne i oryginalne podejście do stworzenia projektu identyfikacji marki, na podstawie powyższego schematu działania, jest kartą przetargową agencji reklamowej FBD. Dzięki rzetelnej pracy hasło „Profit for your brand” zyskuje swój praktyczny i rzeczywisty wymiar.

facebook icon