Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
Tylko przemyślane kreowanie wizerunku marki zapewnia jej pozytywny odbiór, rozpoznawalność i utrwalenie dobrych skojarzeń. Jako profesjonalna i doświadczona agencja brandingowa tworzymy strategie, które skutecznie budują świadomość marki i relacje z klientami.
1
Przed rozpoczęciem współpracy zastanów się jakie są Twoje oczekiwania. Po ich skonsultowaniu odpowiemy czy nasze kształtowanie wizerunku marki będzie mogło je zrealizować.
2
Zależy nam, aby prowadzony branding marki wiązał się z budowaniem partnerskiej relacji z klientem. Jeśli odkryjemy wspólne cele, osiągniemy więcej.
3
Pracujemy w oparciu o analizę konkurencji. Dobra znajomość działań i historii innych firm, umożliwia nam perspektywiczne myślenie i kreowanie marki z przyszłością.
Szeroka perspektywa myślenia o kreowaniu marki
Logo i hasło reklamowe to ważna, ale nie jedyna część procesu kształtowania wizerunku marki. Branding to zdecydowanie więcej. Obejmuje techniki marketingowe, które mają na celu wyróżnienie firmy na rynku. Tworzenie wizerunku nie opiera się jedynie na identyfikacji trwałych elementów, tj. np. kolorystyka, forma obrazu czy słowa. Kreowanie marki koncentrujemy na wyodrębnieniu cech ważnych dla potencjalnej grupy odbiorców - tak, aby następnie mogli się z nią utożsamić.
Celem działań jest wzrost sprzedaży
Kształtowanie wizerunku marki postrzegamy jako podkreślanie jej jakości. To właśnie ona - i związane z nią emocje - stają się decyzyjne w procesie zakupów. Celem naszej pracy jest zwiększenie sprzedaży w firmie naszego klienta. Myślimy o odbiorcach, którzy stają przed decyzją wyboru lub rezygnacji z oferty zarówno wtedy, kiedy realizujemy projektowanie opakowań, jak i wtedy, kiedy tworzymy treści.
Zapewnienie stabilizacji na rynku
Realizujemy nasze działania również po to, aby marka osiągnęła na rynku stabilną pozycję. Zyskuje dzięki temu możliwość rozwoju, łatwiej radzi sobie z kryzysami i w krótkim czasie osiąga wyznaczone cele. Aby tak się stało, kreowanie marki firmy musi opierać się na spersonalizowanym podejściu. Wszystkie strategie są ściśle dostosowane do charakteru przedsiębiorstwa i branży, którą chce reprezentować.
Spójność komunikacji
Dbałość o spójność komunikacji to kolejna część, do której trzeba przyłożyć dużą wagę. Kreowanie wizerunku marki przeprowadzamy tak, aby wysyłane na zewnątrz sygnały zachowały konsekwencję, stały się klarowne i jasno przedstawiały filozofię firmy.
FreshBrandDesign to miejsce, w którym realizujemy również consulting strategiczny, projektujemy opakowania i przeprowadzamy rebranding. Zapoznaj się z charakterem naszej agencji i dotychczasowymi działaniami, a w przypadku pytań 0 skontaktuj się z naszym zespołem.
Poznań
+48 723 050 040
Warszawa
+48 22 223 66 32
Poznań: Grunwaldzka 52
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Grunwaldzka 52
60-311 Poznań
NIP: 782 241 32 81