Consulting strategiczny Branding Opakowania

Projektowanie identyfikacji wizualnej ma na celu stworzenie spójnego wizerunku marki. Aby komunikat był jasny i czytelny, agencja brandingowa musi uwzględnić wiele elementów. Wykorzystaj nasze doświadczenie i powierz nam swoją firmę.

1

Początkom działalności firm towarzyszą duże emocje i motywacja. Jednak tworzenie marki od podstaw musi wiązać się też ze zdystansowanym spojrzeniem - zyskujesz je, dzięki zaangażowaniu we współpracę zewnętrznej agencji.

2

Spojrzenie z dystansu nie eliminuje zapału, kreatywnego myślenia i profesjonalnego podejścia. Z naszymi klientami gramy zawsze do jednej bramki, dlatego podczas układania strategii, mamy na celu wywoływanie pozytywnych skojarzeń i zapamiętanie marki.

3

Działamy perspektywicznie - z myślą o tym, aby projektowanie strategii marki przyniosło długofalowy zysk i umożliwiało firmie dalszy rozwój.

Projektowanie strategii marki w agencji FreshBrandDesign

Kierowanie strategii na potencjalnych odbiorców
Niezależnie od tego, czy powierzysz nam tworzenie marki od podstaw, czy zajmiemy się rebrandingiem, zawsze skoncentrujemy się na charaterystyce odbiorców. Znając ich preferencje, gusta, zainteresowania i styl życia, łatwiej osiągnąć sukces. Strategia rozwoju marki jest kierowana na wzrost świadomości, uzyskanie silnej pozycji na rynku, a także wywołanie lub poprawę lojalności klientów wobec produktu czy usługi.

Emocje są ważne
Projektowanie strategii marki można rozpocząć od znalezienia odpowiedzi na podstawowe pytania, takie jak: co, jak, gdzie i kiedy? Jednak informacje to za mało - budowaniu marki, która ma osiągnąć sukces, potrzebne są emocje. To właśnie emocje, uczucia i przywiązania są decydujące w procesie zakupowym klientów.

Zapewnienie odpowiedniej pozycji
Zarówno tworzenie, jak i pozycjonowanie marki warto powierzyć wyspecjalizowanym agencjom. Marka ma przyciągać nie tylko po to, aby robić wrażenie i zostać zapamiętaną, ale też po to, aby wypracować odpowiednie miejsce na rynku. Osiągnięcie stabilnej, wysokiej pozycji jest jednocześnie świetnym startem do nowego rozwoju.

Spójność komunikacji wizualnej
Priorytetem jest także strategia komunikacji marki i jej spójność wizualna. Każda firma ma swoją specyfikę - inna będzie strategia marki indywidualnej, inna marki rodzinnej, a i te dwie grupy dzielą się na podgrupy z wyjątkową charakterystyką. Praca nad wizerunkiem jest więc zawsze spersonalizowana, a jej istotną częścią jest zachowanie konsekwencji. Jeśli przekaz jest jasny, czytelny i spójny, marka jest wiarygodna, profesjonalna i zapamiętana.
Nasza agencja brandingowa FreshBrandDesign to miejsce, w którym realizujemy kompleksowy branding marki, projektowanie opakowań, consulting strategiczny, launch i rebranding oraz wiele innych wartościowych przedsięwzięć.

Nasi partnerzy:

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Poznań
+48 723 050 040

Warszawa
+48 22 223 66 32

Odwiedź nas

Poznań: Grunwaldzka 52

Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)

Dane firmy

Grunwaldzka 52
60-311 Poznań
NIP: 782 241 32 81

    Wyślij zapytanie

    Załącz brief


    Dane kontaktowe