Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
Projektowanie identyfikacji wizualnej ma na celu stworzenie spójnego wizerunku marki. Aby komunikat był jasny i czytelny, agencja brandingowa musi uwzględnić wiele elementów. Wykorzystaj nasze doświadczenie i powierz nam swoją firmę.
1
Inwestycja w wizerunek powinna być priorytetem marki. To dzięki przemyślanym działaniom, zyskuje ona profesjonalizm i wiarygodność.
2
Projektowanie identyfikacji wizualnej jest procesem obejmującym analizy, porównania i poprawki. Przygotowywane przez specjalistów, sprawiają, że firma wyróżnia się na tle konkurencji i zapisuje się w świadomości konsumentów.
3
Znane powiedzenie "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" dotyczy wszystkich przedsiębiorstw, dlatego praca nad corporate identity jest ważna w każdej branży.
Zestawy reguł i wzorców zapamiętane przez odbiorcę
Aby identyfikacja wizualna odniosła sukces, budowanie pozytywnego wizerunku jest niewystarczającego. Trzeba odnieść się do emocji i przygotować takie strategie, aby wyobrażenie o danej firmie zostało utrwalone. Perspektywiczne myślenie o corporate identity przekłada się na realne korzyści: rozpoznawalność, wzrost sprzedaży, podejmowanie nowych współprac.
Wzorce ustalane w identyfikacji wizualnej
Projektowanie składa się między innymi z wyboru logo, ustalenia kolorystyki firmowej i dress code pracowników, stworzenia materiałów reklamowych i oznakowań zewnętrznych - np. szyldów i flagi firmowej. Do naszych zadań należy też projektowanie opakowań w przypadku zainteresowanych tym przedsiębiorstw. Agencja wyspecjalizowana w tych działaniach, zwróci uwagę na to, aby w identyfikacji wizualnej zachowana została konsekwencja.
Nawiązanie do wartości i kultury organizacyjnej marki
Corporate identity nie jest jedynie efektem mody i poczucia estetyki twórców, ale wartościami i zasadami danej firmy zamkniętymi w znakach graficznych. Każdy system informacji wizualnej to komunikat o firmie, dlatego nasze projektowanie realizujemy po konsultacjach i w ścisłej współpracy z reprezentantami marki.
Na jakie cechy zwracamy uwagę?
Robimy wszystko, aby ostateczny projekt był unikalny, bezpośredni, zapamiętany, wywołujący dobre skojarzenia, zgodny z polityką firmy i dostosowany w kontekstach: kulturowym, geograficznym, historycznym. Skuteczny branding marki to przemyślany branding marki, dlatego warto zlecić go zewnętrznym agencjom. Ich zdystansowane spojrzenie, nie oparte na emocjach, jest najlepszym drogowskazem
FreshBrandDesign przeprowadzi dla Ciebie szczegółowy consulting strategiczny, bazując na doświadczeniach, wiedzy i błędach konkurencji.
Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3
+48 722 030 040
Poznań
ul. Zwierzyniecka 3
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Show Service
NIP: 779 234 85 08
KRS: 0000320792
REGON: 300995143
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań