Wróć do strony głównej

Supermemo

rebranding marki edukacyjnej

Wykład kreatywny

Naszym zadaniem było ujednolicenie systemu identyfikacji grupy marek o rozbudowanej macierzy z nawiązaniem do produktów edukacyjnych oferujących unikalną metodę nauki.

Prace rozpoczęliśmy od odświeżenia logotypu. Przeprowadzone modyfikacje podstawowego znaku marki pozwaliły na maksymalizację jego czytelności na różnych polach.

Projekt KV

Użycie ikon jako podstawy do budowy form graficznych. Nadają one obrazom konkretne znaczenie i wyróżniają wizualną komunikację marki.

Ikony

W komunikacji marki funkcjonują w dwóch formach:
Tworzące formy graficzne (przekazy promocyjne).
Prezentujące funkcjonalności produktów (charakter informacyjny)

Ocena końcowa

Celujący - za skuteczne ujednolicenie systemu identyfikacji grupy marek Supermemo.
Marka zyskała spójny i przejrzysty wizerunek, wyróżniający ją na tle konkurentów z branży.

facebook icon