Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Wódki Toruńskie

Projekty etykiet na butelki napojów alkoholowych Premium

Zadanie

Zaprojektowaliśmy kilkanaście projektów koncepcyjnych wódki Premium Jan Olbracht oraz whiskey Noble Barell. W projektach dopasowywaliśmy się do projektów opakowań szklanych oraz nazw wybranych przez Klienta. Zakres prac obejmował kompleksowe przygotowanie projektu, wizualizację opakowania wraz z przygotowaniem do produkcji.

Ornamenty w szkle

W jednym z konceptów zaproponowaliśmy elementy ornamentów rzeźbionych w szkle nawiązujących do stylu epoki Jana Olbrachta. Również postać Króla pochodzi z płaskorzeźb z epoki dzięki czemu otrzymaliśmy stylizację podkreślają nobliwą historię marki.

Szlachetna etykieta

W innej odsłonie zaproponowaliśmy „szlachetne” podejście do etykiet. Zarówno etykieta w kształcie złotej korony jak i czarna matowa etykieta z tłoczonymi złoceniami z pewnością podkreśla charakter toruńskiej wódki. Elementy rysowane miasta Torunia w tle miały nawiązywać do szczególnej pozycji tego miasta w historii polskiej wódki.

Wiekowa whiskey

Tworząc nową markę whiskey chcieliśmy nadać jej historyczny charakter. Dlatego projektując etykiety nawiązywaliśmy do stylu angielskiego, szkockiego oraz irlandzkiego. Nasze etykiety sygnowaliśmy znakami bazującymi na elementach pochodzących z herbarza. Fonty również swoim krojem nawiązywały do starej szkoły liternictwa.

Nasza praca opierała się na otrzymanym wzorze butelki oraz wykrojniku etykiety głównej i pomocniczej. Mieliśmy wpływ na zdobienie oraz dobór kolorystyki.