Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Consulting strategiczny Branding Opakowania

BeeOffice

launch marki oprogramowania

Zadanie

Opracowaliśmy wspólnie z zespołem Klienta (dawniej BCC dziś SNP Poland) strategię, tożsamość oraz styl wizualny marki innowacyjnego produktu – oprogramowania wspierającego administrację w małych i średnich firmach.

 

Key Visual

System BeeOffice wspiera życie i obieg dokumentów organizacji w sferze urlopów, delegacji, zaliczek. Można powiedzieć, że zaprowadza porządek i czyni pracę „pszczółek” bardziej efektywną. Stąd pomysł na koncept wizualny – połączenie ula-pszczółek jako symbolu pracowitości i nowoczesnej formy wizualnej rodem z filmów typu „Raport Mniejszości”.

BeeOffice Pro

Punktem wyjścia w projektowaniu Key Visual dla segmentu Pro – było przedstawienie organizacji (w rozumieniu firmy o złożonej strukturze) jako plastra miodu.

BeeOffice Standard

Punktem wyjścia w projektowaniu Key Visualu dla segmentu Standard – była prezentacja głównej idei działania aplikacji – wprowadzenia w życie firmy PORZĄDKU.

Video, Facebook

Stworzyliśmy cykl filmów pokazujących sposób działania oprogramowania, ponadto opracowaliśmy również projekty grafik do wykorzystania na FB (zarówno identyfikacja profilu jak i formy promocyjne).