Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Detocell Academy

branding i kampania suplementu diety

Zadania

Cel wizerunkowy – opracować unikalny koncept kampanii zarówno pod względem wizualnym jak i doborem narzędzi kampanii
Cel ilościowy – wesprzeć sprzedaż  produktów w handlu tradycyjnym.

Koncept kampanii i KeyVisual

Pomysł na kampanię to stworzenie programu edukacyjnego, którego celem było uświadomienie że cellulit nie jest powodem do wstydu – ma go 85% kobiet.  Można pozbyć się go dzięki konsekwentnemu połączeniu kilku czynników: zbilansowanej diecie, treningom, które rekomenduje Ewa Chodakowska oraz wsparciu suplementu diety, który przyspiesza ten proces. Agencja przygotowała strategię obecności w social media, wdrożyła stronę i aplikację mobilną z funkcjonalnościami diagnostycznymi oraz doborem diet do trybu życia i poziomu cellulitu oraz przygotowała cykl eventów.

Przebieg kampanii

W efekcie kampanii dziewczyny z całej Polski brały udział w diagnozach poziomu cellulitu. Diagnoza była możliwa w formie wirtualnej (dzięki aplikacji) lub realnie (w trakcie eventów prowadzonych w całej Polsce za pomocą specjalistycznych urządzeń tzw. termografów). Kampania digitalowa prowadzona w mediach społecznościowych i  wśród blogerek miała na celu przede wszystkim poinformować o takiej możliwości.

Aplikacja

Posiadała funkcjonalności umożliwiające zdalną diagnozę poziomu cellulitu. Użytkowniczka „wrzucała” zdjęcia, opisywała symptomy i swoje nawyki, a lekarz Detocell Academy na tej podstawie stawiał diagnozę. W efekcie diagnozy użytkowniczka otrzymywała kompleksowy program „walki z Cellulitem” – dietę wraz z codzienną listą zakupów i przepisami, porady dietetyczki i kosmetologa, podpowiedzi motywacyjne i treningowe od Ewy Chodakowskiej.

Wyniki

Kampania została nominowana do Nagrody Złote Spinacze.
Ponad 100.000 fanek z grupy docelowej w ciągu roku.
5.800 użytkowniczek aplikacji.
Ponad 3 mln wyświetleń treningów Ewy Chodakowskiej stworzonych specjalnie na potrzeby Detocell Academy.