Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

PowerDuck

Launch nowej marki napoju energetycznego

Branding

Nowy napój energetyczny PowerDuck po prostu Daje Kopa. W tym niezwykle konkurencyjnym segmencie koniecznie trzeba się wyróżnić – przede wszystkim pomysłem na markę. Odpowiadaliśmy za stworzenie konceptu komunikacyjnego marki (z wyjątkiem nazwy), dobór brandface, projekt opakowań,  materiałów POS, identyfikacji eventów, strony www oraz social media.

Brandface

Do współpracy udało nam się przekonać ówczesnego Mistrza KSW Borysa Mańkowskiego. Wybierając go kierowaliśmy się jego aktualną rozpoznawalnością (tuż przed walką z Mamedem Chalidowem) i niezwykle pozytywnym odbiorem (jest wyjątkowo sympatycznym, lubianym i wesołym człowiekiem).

Strona www

Koncept wizualny strony budowaliśmy w ścisłym związku z prezentacją produktu i powiązaniu go z brandface Borysem Mańkowskim. Strona miała charakter stricte wizerunkowy, ponadto posiadała rozbudowany moduł aktualności związany ze sponsorowanymi galami MMA.

Sesja zdjęciowa

Zrealizowaliśmy, na potrzeby materiałów POS i www sesję zdjęciową z Borysem Mańkowskim. Zdjęcia w ruchu, w określonym klimacie, „dające kopa” sprawiły nam ogromną frajdę.

Materiały POS

W ramach obsługi marki przygotowaliśmy pełen pakiet materiałów wspierających sprzedaż produktu w punkcie sprzedaży, m.in. wobblery, ekspozytory przy kasowe, plakaty i flagi.

Eventy

Zaprojektowaliśmy również pełen pakiet materiałów brandujących miejsce w trakcie eventów w tym: lodówki, stroje hostess, samochody, ścianki ekspozycyjne i flagi.