Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Giant Lazienki

Lifting marki dystrybutora produktów do łazienek

Zadanie

Giant, będący liderem na rynku wyposażenia łazienek to kolejna firma, której współpraca zaowocowała stworzeniem materiałów graficznych (bez zmiany logotypu), dopasowanych do specyfiki i potrzeb marki. Właściciele jako element wyróżniający wskazali największy asortyment hiszpańskich producentów. Tak wpadliśmy na pomysł wykorzystania w języku marki znanej zabawy czyli zamiany końcówek w wyrazach na „hiszpańskie”. Ponieważ marka dedykowała przekaz do młodej grupy wiekowej Klient uznał,  że może chwycić.

Projekt KV

Powierzono nam zaprojektowanie Key Visuali oraz materiałów outdoorowych. Położyliśmy w nich nacisk na hiszpański charakter łazienek, przez co wyróżniały się wśród konkurencji i przyciągały uwagę. W warstwie graficznej wykorzystaliśmy trójkąt z logotypu i stworzyliśmy elementy KV nawiązujące do ornamentów hiszpańskich (stylizowanych na muzułmańskiej Granadzie).

Strona www

Nasz projekt Key Visuala przełożyliśmy również na język digitalowy. W zakresie naszych prac było wyłącznie „odświeżenie” wizualne strony bez wpływu na jej warstwę funkcjonalną.

Biuletyn

Materiały promocyjne, przygotowane dla klienta, objęły m.in. insert gazetowy, w którym umieściliśmy nie tylko ofertę produktową, ale i wiodące trendy w wystroju wnętrz. Chcieliśmy pokazać, że marka GIANT to nie tylko produkty, a przede wszystkim wizja estetyczna i ciekawe projekty wykończeniowe. Całość zaprezentowaliśmy w atrakcyjny wizualnie oraz zgodny z Key Visualem sposób.