Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Marathon International Logistics

Lifting marki prężenie rozwijającej się firmy logistycznej

Zadanie

Stworzyć unikalny branding na rynku logistycznym? Niezłe wyzwanie. Blisko pracując z Właścicielem firmy opracowaliśmy założenia strategiczne, tożsamość marki i zaprojektowaliśmy wyróżniającą architekturę głównego brandu i submarek. Projekt był kompleksowy i obejmował zarówno identyfikację wewnętrzną, zewnętrzną oraz komunikację digital.

Key Visual

Koncepcja Key Visuala marki została zainspirowana zespołem Renault F1. Na poziomie konceptu uznaliśmy, że cechy zespołów F1 (precyzja, zgranie w czasie, praca zespołowa, perfekcja) idealnie odzwierciedlają sposób działania Marathon International Logistics. Wychodząc od tego pomysłu rozwinęliśmy go na poziomie wizualnym, projektów użytkowych (np. stroje kierowców) czy oznakowania przestrzeni biurowej.

Sesja foto

Na potrzeby projektowania materiałów promocyjnych oraz strony www wykonaliśmy sesję zdjęciową zarówno przestrzeni, zespołu jak i taboru. W trakcie sesji powstało ponad 300 ujęć odzwierciedlających potencjał firmy. Pod względem wykonawczym sesja była trudna i sam plan zdjęciowy zajął nam 4 dni. Przygotowanie zdjęć do ekspozycji zajęzło nam kolejne 5 dni roboczych.

Strona www

Strona www miała zdecydowanie charakter biznesowy. Budowaliśmy ją na WordPress z uwagi na wyjątkową przyjazność tej technologii w  bieżącej pracy z treściami. Stworzyliśmy 4 wersje językowe, rozbudowany moduł HR oraz ciekawą formę prezentacji kluczowych informacji o firmie.

Oznakowanie przestrzeni

Zaprojektowane przez nas elementy stały się inspiracją dla oznakowania świeżo wybudowanego centrum logistycznego oraz stacji paliw. Ponadto stworzyliśmy prezentacje multimedialne i ofertowe stanowiące bazę sprzedażową firmy.