Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Otvarta

branding i kampania sieci telefonii komórkowej

Zadania

Cel wizerunkowy – zbudować unikalny koncept marki (silnie kojarzącej się z polskością, nowoczesnej, godnej zaufania)
Cel ilościowy – zrealizować określoną ilość kontaktów (wysłane zapytania ofertowe, kontakty telefoniczne, zamówienia rozmów, transakcje w e-sklepie)

 

 

 

Nazwa, logotyp i KeyVisual

W ramach prac przygotowawczych powstał całkowicie nowy branding – nowa nazwa, znak graficzny, opakowanie karty SIM, materiały dla punktów partnerskich. Równocześnie wdrażana była platforma eCommerce zintegrowana z systemem ERP Operatora oraz uruchamiany profil Facebook marki. Projektując KV przeprowadziliśmy badanie w grupie potencjalnych użytkowników marki.

Kampania pilotażowa

Kampania pilotażowa trwała 1 miesiąc i pozwoliła zweryfikować założenia wskaźnikowe przyjęte na etapie planowania (m.in. poziom CPC oraz CTR dla poszczególnych aktywności w kampanii). Na tym etapie skoncentrowaliśmy działania na Google i FB.

Kampania launch marki

Launch marki trwał 2,5 miesiąca i został poszerzony w stosunku do kampanii pilotażowej o działania w mediach online rolniczych, współpracę z blogerami, kampanię na portalach video oraz działania PR w mediach lifestylowych.

Kampania mundial

Kampania mundialowa była niezwykle intensywna. Wykorzystaliśmy w niej ekspozycję video w CDA.pl oraz TVP VOD. Ponadto byliśmy bardzo intensywnie obecni w mediach specjalistycznych.

Wyniki

435.000 UU użytkowników, którzy odwiedzili stronę www.otvarta.pl w ciągu pierwszych 5 miesięcy kampanii
340.000 danych użytkowników w bazach remarketingowych