Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
branding i kampania sieci telefonii komórkowej
Cel wizerunkowy – zbudować unikalny koncept marki (silnie kojarzącej się z polskością, nowoczesnej, godnej zaufania)
Cel ilościowy – zrealizować określoną ilość kontaktów (wysłane zapytania ofertowe, kontakty telefoniczne, zamówienia rozmów, transakcje w e-sklepie)
W ramach prac przygotowawczych powstał całkowicie nowy branding – nowa nazwa, znak graficzny, opakowanie karty SIM, materiały dla punktów partnerskich. Równocześnie wdrażana była platforma eCommerce zintegrowana z systemem ERP Operatora oraz uruchamiany profil Facebook marki. Projektując KV przeprowadziliśmy badanie w grupie potencjalnych użytkowników marki.
Kampania pilotażowa trwała 1 miesiąc i pozwoliła zweryfikować założenia wskaźnikowe przyjęte na etapie planowania (m.in. poziom CPC oraz CTR dla poszczególnych aktywności w kampanii). Na tym etapie skoncentrowaliśmy działania na Google i FB.
Launch marki trwał 2,5 miesiąca i został poszerzony w stosunku do kampanii pilotażowej o działania w mediach online rolniczych, współpracę z blogerami, kampanię na portalach video oraz działania PR w mediach lifestylowych.
Kampania mundialowa była niezwykle intensywna. Wykorzystaliśmy w niej ekspozycję video w CDA.pl oraz TVP VOD. Ponadto byliśmy bardzo intensywnie obecni w mediach specjalistycznych.
435.000 UU użytkowników, którzy odwiedzili stronę www.otvarta.pl w ciągu pierwszych 5 miesięcy kampanii
340.000 danych użytkowników w bazach remarketingowych
Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3
+48 722 030 040
Poznań
ul. Zwierzyniecka 3
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Show Service
NIP: 779 234 85 08
KRS: 0000320792
REGON: 300995143
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań