Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Polmed

lifting sieci placówek medycznych

Diagnoza prawie medyczna


Stworzenie unikalnego wizerunku marki, które będą odróżniać POLMED na tle konkurentów (Enelmed., Luxmed, Medicover). Opracowanie symbolu jako unikatowego elementu ocieplającego wizerunek marki.

Wynik zabiegu

Stworzyliśmy unikalną tożsamość i identyfikację wizualną marki najdynamiczniej rozwijającej się sieci placówek medycznych w Polsce.

Zastosowaliśmy kompilację znaku Polmed ze znakiem Supermana. Połączenie to identyfikuje markę z siłą, opiekuńczością i szybkością super bohatera.

Realne korzyści

WZROST 220% – liczby odwiedzających stronę firmy

WZROST 40% – wzrost wartości sprzedaży

PONAD 2000 – partnerskich ośrodków medycznych

Recepta na sukces

Rebrand 100 – Global Awards 2012

Nasze kompleksowe, konsekwentne i oryginalne podejście do stworzenia projektu identyfikacji marki Polmed było podstawą do przyznania nam szczególnego wyróżnienia za naszą pracę. Kapituła REBRAND™ doceniła szczegółowość i profesjonalizm w przeprowadzonych analizach, badaniach marketingowych i pracach kreacji. Prace nad stworzeniem unikalnej tożsamości marki zakończone zostały w pełni zasłużonym sukcesem, czego wyrazem jest przyznana nam nagroda – Global Award 2012.