Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Consulting strategiczny Branding Opakowania

SGB Leasing

Lifting marki leasingodawcy

Zadanie

W ramach projektu stworzyliśmy kompleksową strategię komunikacji brandu. Nazwa marki została skrócona z SGB – Spółdzielcza Grupa Bankowa – leasing do SGB Leasing, dzięki czemu jest łatwiejsza do zapamiętania i bardziej dynamiczna. Logotyp zbudowaliśmy w oparciu o konstrukcję znaków w Spółdzielczej Grupie Bankowej dla ujednolicenia komunikacji.

Key Visual

Przy projektowaniu nowego brandingu skupiliśmy się na podkreśleniu dotychczasowych osiągnięć firmy oraz na uwzględnieniu wymagań całej Spółdzielczej Grupy Bankowej. Poazaliśmy dwie linie kreatywne: w pierwszej motywem przewodnim było drzewo, w drugim układ kłosu/liścia. Wybrany motyw przewodni wykorzystuje charakterystyczny układ żyłek liścia, nawiązuje do wzrostu i natury.  Główna grupa Klientów SGB Leasing wywodzi się z ze środowisk rolnych stąd nawiązanie do roślin i natury.

Materiały użytkowe i promocyjne

Zaprojektowaliśmy wszystkie materiały promocyjne i użytkowe, m.in. papier firmowy, okleiny na samochody, wizytówki, teczki, foldery i ulotki reklamowe.
Nowy branding został doskonale przyjęty przez rynek i klientów SGB Leasing.

Strona www

Dla naszego Klienta stworzyliśmy atrakcyjną wizualnie i funkcjonalną stronę internetową spółki wraz z systemem identyfikacji wizualnej marki, wyróżniającym firmę na tle konkurencji. Strona została wykonana w oparciu o technologię PHP. Dodatkowo wykorzystaliśmy framework JavaScript. Serwis wytycza 2 ścieżki użytkownika dla dwóch różnych grup docelowych – obecnych i potencjalnych klientów – dzięki czemu każdy zainteresowany może łatwo i szybko znaleźć potrzebne informacje.

Zadbaliśmy, aby serwis był user friendly. Przejrzysty układ strony, przemyślana architektura ikon oraz specjalnie stworzony na rzecz projektu system ikon ułatwia nawigację po portalu, zachęcając do skorzystania z oferty klienta. By ułatwić kontakt użytkownikom portalu i zwiększyć efektywność sprzedaży, wdrożyliśmy formularz szybkiego kontaktu. Funkcjonalność ta przyspiesza proces przedstawienia oferty firmy.