Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
lifting marki uczelni wyższej
Władze Wyższej Szkoły Logistyki pragnęły utrzymać liczbę studentów oraz pozyskać nowych w przyszłości. Dlatego zostaliśmy zaproszeni do współpracy przy opracowaniu nowej tożsamości i strategii marki uczelni oraz kompleksowego projektu identyfikacji wizualnej. W ramach prac nad marką przeprowadziliśmy badania jakościowe wśród grup docelowych uczelni – potencjalnych studentów, aktualnych studentów i absolwentów. Efektem pracy z zespołem marketingu Klienta było zbudowanie unikalnego wizerunek nie tylko na skalę polską. Projekt został wyróżniony na prestiżowym Rebrand Global Award 100.
Pracując nad konceptem dla brandu nie mogliśmy przeprowadzić zmiany znaku. Dlatego przeprowadziliśmy tylko drobne prace „porządkujące” czytelność znaku. Trójkąt stanowiący bazę sygnetu WSL wykorzystaliśmy jako element KeyVisuala.
Charakterystyczne motywy wizualne
Na bazie trójkąta z sygnetu budowane są symbole graficzne – logotypy submarek, elementy ikonografii, grafiki tła. Sam sygnet (bez formy typograficznej logotypu) może być wykorzystywany, zgodnie z naszym zamysłem, np. jako „stempel” na karcie okolicznościowej.
W warstwie zdjęciowej naszym celem było pokazanie różnych środków transportu i powiązanie ich „prostą drogą”. Drogą rozumianą jako symbol dążenia do celu, zmierzania w pożądane miejsce, jednocześnie bezpośrednio kojarząca się transportem, logistyką, szukaniem optymalnej trasy, przemierzaniem odległości. Dla studentów przekaz tych symboli to „prosta droga do kariery”.
Projektowaliśmy zarówno akcydensy (wizytówki, papier listowy, koperty, materiały okolicznościowe, karty studentów, teczki etc.) jak i promocyjne (folder dla studentów, billboardy promocyjne, reklamy prasowe). Główny przekaz marki to „Pierwsza w Polsce uczelnia logistyczna” – w domyśle pierwsza nie tylko pod względem utworzenia ale również pod względem jakości nauczania.
W każdym projekcie szukamy „smaczków” które uczynią go niepowtarzalnym. Dla WSL stworzyliśmy unikalne wykrojniki na potrzeby materiałów takich jak teczka, wizytówka czy okładka do zaproszenia. W każdym z nich pojawiały się nietypowe „wycięcia”.
Projektując stronę www przede wszystkim chcieliśmy uzyskać efekt przejrzystości informacji dla różnych grup użytkowników (studenci, nauczyciele akademiccy, licealiści) oraz pokazać prestiż uczelni (wielu jej absolwentów osiągnęło wysokie pozycje w branży logistycznej). Pod względem UX bazowaliśmy na najlepszych rozwiązaniach międzynarodowych analizując takie marki jak MIT, Oxford czy ale.
Poznań
+48 723 050 040
Warszawa
+48 22 223 66 32
Poznań: Grunwaldzka 52
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Grunwaldzka 52
60-311 Poznań
NIP: 782 241 32 81