Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Wyższa szkoła logistyki

lifting marki uczelni wyższej

Zadanie

Władze Wyższej Szkoły Logistyki pragnęły utrzymać liczbę studentów oraz pozyskać nowych w przyszłości. Dlatego zostaliśmy zaproszeni do współpracy przy opracowaniu nowej tożsamości i strategii marki uczelni oraz kompleksowego projektu identyfikacji wizualnej. W ramach prac nad marką przeprowadziliśmy badania jakościowe wśród grup docelowych uczelni – potencjalnych studentów, aktualnych studentów i absolwentów. Efektem pracy z zespołem marketingu Klienta było zbudowanie unikalnego wizerunek nie tylko na skalę polską. Projekt został wyróżniony na prestiżowym Rebrand Global Award 100.

Lifting logotypu

Pracując nad konceptem dla brandu nie mogliśmy przeprowadzić zmiany znaku. Dlatego przeprowadziliśmy tylko drobne prace „porządkujące” czytelność znaku. Trójkąt stanowiący bazę sygnetu WSL wykorzystaliśmy jako element KeyVisuala.

Projekt KV

Charakterystyczne motywy wizualne

Na bazie trójkąta z sygnetu budowane są symbole graficzne – logotypy submarek, elementy ikonografii, grafiki tła. Sam sygnet (bez formy typograficznej logotypu) może być wykorzystywany, zgodnie z naszym zamysłem, np. jako „stempel” na karcie okolicznościowej.

Zdjęcia

W warstwie zdjęciowej naszym celem było pokazanie różnych środków transportu i powiązanie ich „prostą drogą”. Drogą rozumianą jako symbol dążenia do celu, zmierzania w pożądane miejsce, jednocześnie bezpośrednio kojarząca się transportem, logistyką, szukaniem optymalnej trasy, przemierzaniem odległości. Dla studentów przekaz tych symboli to „prosta droga do kariery”.

Projekty materiałów użytkowych

Projektowaliśmy zarówno akcydensy (wizytówki, papier listowy, koperty, materiały okolicznościowe, karty studentów, teczki etc.) jak i promocyjne (folder dla studentów, billboardy promocyjne, reklamy prasowe). Główny przekaz marki to „Pierwsza w Polsce uczelnia logistyczna” – w domyśle pierwsza nie tylko pod względem utworzenia ale również pod względem jakości nauczania.

Nietypowe wykrojniki

W każdym projekcie szukamy „smaczków” które uczynią go niepowtarzalnym. Dla WSL stworzyliśmy unikalne wykrojniki na potrzeby materiałów takich jak teczka, wizytówka czy okładka do zaproszenia. W każdym z nich pojawiały się nietypowe „wycięcia”.

Strona www

Projektując stronę www przede wszystkim chcieliśmy uzyskać efekt przejrzystości informacji dla różnych grup użytkowników (studenci, nauczyciele akademiccy, licealiści) oraz pokazać prestiż uczelni (wielu jej absolwentów osiągnęło wysokie pozycje w branży logistycznej). Pod względem UX bazowaliśmy na najlepszych rozwiązaniach międzynarodowych analizując takie marki jak MIT, Oxford czy ale.