Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Agrobex

branding inwestycji mieszkaniowych

Zadania

Podczas 4 letniej obsługi strategiczno-kreatywnej naszym zadaniem było wypracowanie unikalnej wizualnie i wyróżniającej na tle konkurencyjnym komunikacji – zarówno z punktu widzenia marki, jak i poszczególnych inwestycji.

Brand Guide

Agrobex potrzebował spójnej komunikacji (mieszkaniec Poznania patrząc na materiały jakiejkolwiek inwestycji powinien wiedzieć, że to Agrobex) oraz promocji unikalnych cech poszczególnych marek inwestycji. Projektując BrandGuide tworzyliśmy go z myślą o innych studiach projektowych i agencjach. Naszym celem było stworzenie dokumentu, który maksymalnie ułatwi pracę innym i równocześnie przyniesie optymalne korzyści Agrobexowi.

Foldery

Kluczowym materiałem przy sprzedaży nowej inwestycji jest folder informacyjny oraz strona www. Przygotowując materiał rozpoczynaliśmy od koncepcji, dopasowując sposób prezentacji oraz hierarchię informacji do grup docelowych inwestycji, podkreślając najważniejsze dla jej przedstawicieli cechy i zalety lokalizacji. Strony budowaliśmy w oparciu o jeden, powtarzalny schemat informacyjny z zachowaniem odrębnego stylu wizualnego.

Reklama prasowa

Ogłoszenia prasowe, podobnie jak nośniki outdoorowe, przyciągały wzrok nieoczywistą formą wizualną, przekierowując zainteresowanych na stronę www lub do bezpośredniego kontaktu telefonicznego.

Ulotka

Ulotki, dystrybułowane na targach mieszkaniowych i drzwiach otwartych inwestycji, pełniły rolę informacyjno-wizerunkową, wskazując na wyjątkowe korzyści – takie jak rok gry w squasha w cenie mieszkania.

Roll-up

Roll-upy pełniły funkcję wizerunkową, komunikując historię marki oraz dodatkowe aktywności, takie jak wspieranie młodych polskich zawodników w squasha. Prezentowane były na targach, drzwiach otwartych inwestycji oraz w centrach sportu i rekreacji.

City Lights

Reklama outdoorowa wykorzystywana była przede wszystkim do komunikacji ofert specjalnych – szczególnie wyróżniających daną inwestycję. Do ofert specjalnych należały korzystne formy finansowania, oferty cenowe, dodatkowe benefity związane z kupnem mieszkania, a także komunikacja sezonowa – np. kierowana do studentów.

Bilboard

Projektując wielkoformatowe nośniki outdoorowe, chcieliśmy przykuć uwagę odbiorcy przewrotnym hasłem lub nietuzinkowym obrazem. Kreacje tworzone z poczuciem humoru silnie wyróżniały ofertę Agrobexu na tle konkurencyjnym.

Obsługa Facebook

Komunikacja marki silnie wspierana była działaniami w nowoczesnych mediach, w których Agrobex zyskał status największego profilu społecznościowego wśród poznańskich deweloperów, gromadząc prawie 19.000 użytkowników.

Banery online

Kampanie banerowe – statyczne i animowane – wyświetlane kontekstowo – na portalach dotyczących obrotu nieruchomościami, inwestycyjnych i lokalnych oraz w wybranych grupach docelowych.