Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
branding inwestycji mieszkaniowych
Podczas 4 letniej obsługi strategiczno-kreatywnej naszym zadaniem było wypracowanie unikalnej wizualnie i wyróżniającej na tle konkurencyjnym komunikacji – zarówno z punktu widzenia marki, jak i poszczególnych inwestycji.
Agrobex potrzebował spójnej komunikacji (mieszkaniec Poznania patrząc na materiały jakiejkolwiek inwestycji powinien wiedzieć, że to Agrobex) oraz promocji unikalnych cech poszczególnych marek inwestycji. Projektując BrandGuide tworzyliśmy go z myślą o innych studiach projektowych i agencjach. Naszym celem było stworzenie dokumentu, który maksymalnie ułatwi pracę innym i równocześnie przyniesie optymalne korzyści Agrobexowi.
Kluczowym materiałem przy sprzedaży nowej inwestycji jest folder informacyjny oraz strona www. Przygotowując materiał rozpoczynaliśmy od koncepcji, dopasowując sposób prezentacji oraz hierarchię informacji do grup docelowych inwestycji, podkreślając najważniejsze dla jej przedstawicieli cechy i zalety lokalizacji. Strony budowaliśmy w oparciu o jeden, powtarzalny schemat informacyjny z zachowaniem odrębnego stylu wizualnego.
Ogłoszenia prasowe, podobnie jak nośniki outdoorowe, przyciągały wzrok nieoczywistą formą wizualną, przekierowując zainteresowanych na stronę www lub do bezpośredniego kontaktu telefonicznego.
Ulotki, dystrybułowane na targach mieszkaniowych i drzwiach otwartych inwestycji, pełniły rolę informacyjno-wizerunkową, wskazując na wyjątkowe korzyści – takie jak rok gry w squasha w cenie mieszkania.
Roll-upy pełniły funkcję wizerunkową, komunikując historię marki oraz dodatkowe aktywności, takie jak wspieranie młodych polskich zawodników w squasha. Prezentowane były na targach, drzwiach otwartych inwestycji oraz w centrach sportu i rekreacji.
Reklama outdoorowa wykorzystywana była przede wszystkim do komunikacji ofert specjalnych – szczególnie wyróżniających daną inwestycję. Do ofert specjalnych należały korzystne formy finansowania, oferty cenowe, dodatkowe benefity związane z kupnem mieszkania, a także komunikacja sezonowa – np. kierowana do studentów.
Projektując wielkoformatowe nośniki outdoorowe, chcieliśmy przykuć uwagę odbiorcy przewrotnym hasłem lub nietuzinkowym obrazem. Kreacje tworzone z poczuciem humoru silnie wyróżniały ofertę Agrobexu na tle konkurencyjnym.
Komunikacja marki silnie wspierana była działaniami w nowoczesnych mediach, w których Agrobex zyskał status największego profilu społecznościowego wśród poznańskich deweloperów, gromadząc prawie 19.000 użytkowników.
Kampanie banerowe – statyczne i animowane – wyświetlane kontekstowo – na portalach dotyczących obrotu nieruchomościami, inwestycyjnych i lokalnych oraz w wybranych grupach docelowych.
Poznań:
ul. Zwierzyniecka 3
+48 722 030 040
Poznań
ul. Zwierzyniecka 3
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Show Service
NIP: 779 234 85 08
KRS: 0000320792
REGON: 300995143
ul. Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań