Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Invimed

rebranding marki klinik leczenia niepłodności

Zadanie

Zbudowanie skutecznej strategii, odświeżenie wizerunku marki i stworzenie spójnego systemu komunikacji marki klinik leczenie niepłodności.

Lifting logotypu

Wykonaliśmy delikatną modyfikację formy typograficznej. Poprawa proporcji znaku (nazwa i symbolika pozostały niezmienione). Forma opisowa została przeniesiona poza logotyp i wykonaliśmy zmianę w samej treści – pojawiająca się pod poprzednim znakiem została zastąpiona przez , która wprost komunikuje przedmiot działania.

Księga znaku i brandguide

Dla Invimed opracowaliśmy Księgę Znaku stanowiącą zbiór wytycznych dot. prawidłowego użytkowania znaku oraz BrandGuide wskazujący zasady stosowania wszystkich elementów KeyVisuala.

Piktogramy

Przygotowaliśmy zestaw przejrzystych ikon wykorzystywanych w komunikacji z Pacjentem. Wpisuje się in w aktualne trendy, z powodu dużego natłoku komunikatów, nastąpił powrót do „pisma obrazkowego”.

KeyVisual

Kreując nowy wizerunek marki chcieliśmy wywołać emocje. Bycie Rodzicem to jedna z największych przygód i zarazem największy powód do szczęścia. Dlatego nastawiliśmy się na pokazywanie pozytywnych emocji z posiadania dzieci, zamiast komunikowania problemu (braku możliwości posiadania dziecka). Na zdjęciach wizerunkowych pokazujemy elementy ludzkiego ciała (rodziców i dzieci), przy czym celowo nie pokazujemy twarzy – budując poczucie zachowania prywatności. Niepłodność jest bowiem postrzegana często jako powód do wstydu.

Strona www

Zaprojektowaliśmy nową stronę www wraz z systemem rezerwacji wizyt. Strona bazowała na analizie potrzeb Pacjentów i prowadziła ich odmienny ścieżkami w zależności od przeprowadzanej online diagnozy.

Kampania digital

W ramach kampanii przeprowadziliśmy zarówno działania PR online (obecność na portalach parentingowych) jak i intensywne kampanie na Facebook i w google Ads. W ramach naszych kompetencji znalazło się zarówno planowanie kampanii, jak i projektowanie form reklamowych.