Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
EN PL
Consulting strategiczny Branding Opakowania

Novia Blanca

lifting marki biżuterii ślubnej

Zadanie

Nadanie unikalnego, kobiecego stylu dla marki biżuterii ślubnej. W swoim segmencie Właścicielki marka Novia Blanca osiągnęły pozycję lidera w Polsce zarówno pod względem jakości produktów jak i obsługi Klienta. Z wyjątkiem nazwy zrealizowaliśmy praktycznie kompleksowy proces liftingu marki.

Lifting logotypu

Przeprowadziliśmy lifting logotypu, a także stworzyliśmy sygnet na bazie logo, łączący rolę dekoracyjną z brandingową. Na tym etapie pracy ustalony został także nowy kod kolorystyczny marki – obejmujący delikatne, stonowane barwy. Zaprojektowaliśmy dekoracyjny pattern – nawiązujący do koronkowo-ślubnej stylistyki, którzy zaadoptowaliśmy na kolejnych materiałach jako elementy charakterystyczny KV.

Materiały użytkowe

Bazując na inspiracjach z całego świata, doświadczeniu modowym i jubilerskim Klientek opracowaliśmy komplet materiałów informacyjnych dla marki. M.in. zaprojektowaliśmy pudełka do biżuterii, torby do ich pakowania, materiały do autoryzowanego punktu sprzedaży jak również folder wizerunkowo-produktowy.

eCommerce

Tworząc projekt graficzny e-sklepu funkcjonowaliśmy w ramach platformy Presta Shop (Klientki już wcześniej prowadziły sprzedaż na tej platformie). Nasza praca obejmowała przygotowanie makiety funkcjonalnej (czyli klikalnego prototypu esklepu w Axure) oraz przygotowanie projektu graficznego zawierającego kompletne widoki wszystkich charakterystycznych podstron (łącznie ok. 30).

Social Media

Opracowaliśmy wzory kategorii postów oraz coverphoto pozwalające w prosty sposób tworzyć atrakcyjny wizualnie content na co dzień.

Newsletter

Jednym z ważnych elementów komunikacji z Klientem jest dla Novia Blanca newsletter. Dlatego zaprojektowaliśmy wzór w oparciu, o który w bardzo łatwy sposób można budować jego kolejne odsłony. Naturalnie w stylu wizualnym spójnym z identyfikacją wizualną marki.